درباره گناه از سخنان امام علی (ع)

ساخت وبلاگ
روحانی کیست؟ھمه انسانھا فطرتاً صاحب روح و لذا ذاتاً روحانی می باشند و اصولاً انسان تنھا حیوان روحانی روی زمین است. ولی انگشت شمارند کسانی که روحشان در زباله دان تاریخ و گور تن مدفون نشده باشد. انسان واقعاً روحانی کسی است که روحش حی و حاضر و خلاق و جاری در حیات دنیای اوست. انسان صاحب فطرت زنده و وجدان کار آمد است، انسانی عاشق و صاحب گفتار و کرداری نافذ و منقلب کننده و برانگیزنده و حیات بخش و سرنوشت ساز است. با این وصف در میان جماعت موسوم به روحانیون در ھمه مذاھب جھان نیز بس اندکند که حقاً صاحب روحی زنده و خلاق باشند. فی المثل در میان روحانیون تاریخ معاصر ما فقط کسانی چون امام خمینی و آیت الله طالقانی و امام موسی صدر و امثالھم را می توان براستی روحانی خواند. و چه بسا روحانیون بدون لباس مثل دکتر شریعتی. و نیز حتی کسانی که بظاھر دم از خدا ھم نمی زنند و جانمازی ھم ندارند مثل فیدل کاسترو که امروزه منجی مردم آمریکای لاتین شده است و حتی کسی چون مائو که یک میلیارد مردم تباه شده چینی را زنده کرد و مبدل به قدرتمندترین و مستقل ترین کشور جھان ساخت. روحانی واقعی ، روح انگیز مردمان است. و روح مردم چون برانگیخته شود طالب عزّت و شرف می شود. روح ھمان امر خداست بقول قرآن کریم و لذا در ھر که بیدار باشد عزّت بخش و خدایگونه است. از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص74 درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 5:47

تنها دشمن قسم خوردة انسان و تنها دوست قسم خوردة انسان آیا چه امری باعث می شود تا نتوانی به دیگری بگوئی که دوستش داری ؟ آیا چه امری باعث می شود تا نتوانی راست بگوئی ؟ آیا چه امری باعث می شود تا نتوانی از بابت خطایت عذر بخواھی ؟ آیا چه امری باعث می شود تا نتوانی نیازت را بر زبان آوری و عقده کنی و دشمن عالم و آدم بشوی؟ آیا چه امری باعث می شود تا از خطای خود نگذری تا خودت را تغییر دھی ؟ آیا چه امری باعث می شود تا عمداً خودت را بفریبی و دیوانه کنی ؟ آیا چه امری باعث می شود که نتوانی حقایق را بپذیری؟ آیا چه امری باعث می شود که علیرغم عقلت عمل کنی ؟ ؟............................................................... ؟................................................................ جز « من » خودت دشمن قسم خورده ای نداری! و نمی توانی با من خودت از مَنَت بگذری ! ارزش وجودی و سرنوشت ساز یک پیرعرفانی (امام) از اینجاست. او تنھا دوست قسم خوردۀ توست و تو تنھا دشمن قسم خوردۀ خویشتنی . و او دشمنت را از تو می ستاند و بجان خودش می اندازد . -------------------- چند حکمت پسامدرن رئیس جمھور محصول رأی مردم نیست بلکه رأی مردم محصول رئیس جمھورشدن کسی است که باید رئیس جمھور شود. عجب نیست که عشق به نفرت انجامد عجب است که نفرت به عشق می انجامد. نیازی که با ناز برآورده می شود بر نیاز می افزاید و متقابلاً بر ناز. درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 5:47

فمینیزم : آخرالزمان زن ھر چیزی کلاً زمان و اجلی دارد از جمله انسان. و نیز ھر اراده و اندیشه ای در بشر ھم زمان و مھلتی دارد تا تحقق یابد که اگر یافت رستگار است و اگر نیافت در محاق زمان عقیم می گردد و آن اراده تبدیل به ضد اراده می شود و این آخرالزمان آن امر است. و اما زن در یک کلام چیزی جز اراده به محبوبیت در نزد مرد نیست که اگر توانست با ادای حقوق محبت به این اراده اش لباس عمل بپوشاند از اسارت زمان و اجل خود رسته و رستگاری ھمین است و در غیر اینصورت به دام آخرالزمان اراده خود می افتد و اراده به محبوبیت در او تبدیل به اراده به عداوت و نفرت و انتقام از خویشتن می شود که بصورت خصومت با ھر چه مرد آشکار میشود البته تحت عنوان بی نیازی از مرد و اراده به استقلال وجودی که نامش فمینیزم است: مکتب اصالت مادینه گی و استقلال زن از مرد! این اراده ضد اراده که بصورت یک عذاب از اعماق ذات زن می جوشد او را در قلمرو معیشت به اشد برده گی تا سرحد تن فروشی می کشاند که عملاً غایت ابتلایش به مرد است و در قلمرو جنسیت به خود ارضائی و ھمجنسگرائی می برد. و جالب اینکه برای دستیابی به این به اصطلاح استقلال توھمی و مالیخولیائی خود نیز باز محتاج مردان دیگر است تا در قبال یک مرد خاص بتواند نمایش استقلال ایفا نماید. فمینیزم درک اسفل السافلین زن در دنیاست زیرا در تن محض خویشتن سقوط میکند و مبدل به تن می شود و این یک تنھا درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 49 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 5:47

فلسفه جنایت« جنایت » به لحاظ لغت از ریشه « جن » است پس معنای لغوی آن جن زده گی تا سر حد فعالیت و به سر انجام رسیده گی می باشد لذا غایت جنون می باشد. جنون یعنی رسوخ جن در نفس آدمی. پس ھویت و اراده و ھوش و روح فرد بایستی در خویشتن نباشد و در جای دیگری مقیم شده و مسخّر گشته باشد در یک شی ( تلویزیون، کامپیوتر،اتومبیل...... ) و یا یک فرد دیگری (ھمسر یا معشوق). و امّا نفس خود آن شی یا فرد کجاست؟ در توست و تو را به تسخیر آورده است و درجھت اھداف خود تحت فرمان گرفته و بھرکاری وامیدارد. پس جن تو بواسطه نفس آن فرد یا چیز دیگر بر تو رخنه می کند. زیرا اجنّه ھمواره از وجود انسان بعنوان یک وسیله استفاده می کنند. ھر جنایتی بخاطر تصاحب و تملک چیز یا کسی انجام می گیرد. زیرا فرد از خود – بیگانه در قحطی وجود است و می خواھد از طریق تصاحب یک چیز دیگری احساس وجود نماید. چنین واقعه ای معمولاً تحت « عشق » تقدیس می شود و لذا ھر جنایتکاری عشق را علت بدبخت شدن خود می داند. در اینجاعنوان عشق نام مستعار جنون است که جنایت را ممکن می سازد. از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص71 درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 51 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1396 ساعت: 15:10

چند مصاحبۀ عرفانی *عارفی را پرسیدم : کجائی ؟گفت : در جائی که ھیچکس نیست حتّی خودم . *دیوانه ایی را پرسیدم :چرا تورا به دارالمجانین آوردند ؟ گفت :زیرا اینجا مجانی است و من در بیرون از اینجا جائی نداشتم چون پولی نداشتم . *از مریدی پرسیدم : چرا از پیرت اطاعت نمی کنی ؟ گفت : لزومی ندارد زیرا او از من اطاعت می کند و اطاعتش را به پای من می نویسد . *از بچۀ ننه ای پولدار پرسیدم : چرا از مادرت نفرت داری ؟گفت : زیرا او ھرگز اجازه نداد تا بزرگ شوم . *از یک زن فمینیست (مرد وار)پرسیدم : چرا اینقدر از مردان متنفری ؟ گفت : زیرا ھرگز نتوانستم مرد شوم. ---------------------------------------------------------------- چند حکایت عرفانی: « از شماست که بر شماست » قرآن کریم *ھیچکس دروغ نمی گوید الاّ به خودش. *ھیچکس فریب نمی دھد الاّ خودش را . *ھیچکس ظلم نمی کند الاّ به خودش. *ھیچکس خد مت نمی کند الاّ به خودش. *ھیچکس خیانت نمی کند الاّ به خودش. *ھیچکس ھدایت نمی کند الاّ خودش را . *ھیچکس گمراه نمی کند الاّ خودش را . *ھیچکس دوست نمی دارد الاّ خودش را . *ھیچکس دشمن نمی دارد الاّ خودش را . *ھیچکس نیست الاّ خودش . تذکر :ھمۀ سخنان فوق مفاھیمی قرآنی ھستند . ------------------------------------------------------------------------ مصاحبه ای با یک ثروتمند: س:آیا علم بھتر است یا ثروت؟ ج:البته که درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 41 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

امام کیست؟ امام یک رھبر دینی را گویند که قدرت روحانی تبدیل دین به ایمان و عشق را در قلوب دیگران داشته باشد. فرق امام با یک عالم و فقیه یا روشنفکر دینی در ھمین نکته است . انسانی ممکن است در علوم دینی یک علاّمه باشد و خطابه ھائی بس علمی و مستدّل و پرشوری داشته باشد ولی نتواند دین را در قلوب مردم تبدیل به محبّت حق و عشق به ھدایت نماید . چنین کسی ھر چه باشد در قلمرو امامت جای ندارد . ولی گاه یک فرد که در علوم دینی و تحصیلات فقھی و قرآنی ھیچ تبحری ندارد و حتّی چه بسا بیسواد است می تواند در جایگاه امام قرار گیرد و منبع الھام ایمان و عشق به حقّ و شور معرفت و تقوا در میان مردم شود ھمانطور که اکثر پیامبران و قدیسین و عارفان و اصل اینگونه بوده اند . در واقع سواد و مدارک مدرسه ای و عاریه ای امری لازم برای امر امامت نیست . در واقع گوھرۀ اصلی و واجب و لازم برای امر امامت داشتن ،عشق الھی به ھدایت و القای نور ایمان و محبّت به دین و احکام و حدود الھی می باشد که بدون این گوھره، دریائی از علوم دینی و فقه و حدیث و قرآن و تاریخ و ادبیات بخودی خود نمی تواند حامل امر ھدایت و ولایت در مردم باشد و چه بسا ایجاد شرک و نفاق می کند زیرا اطاعتی که قلبی و از روی حُبّ نباشد منشأ اصلی انشقاق و نفاق است و تقلیدی محض که به بخل و عداوت و سلطه گری می انجامد . ولی آنکه نور ایمان دارد حتّی بدون ھیچ سوادی می تواند احک درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 35 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

نشانه های دوست ( سخنان امام علی (ع) ) بدترین دوست تو کسی است که بر نیازھای تو می افزاید . بھترین دوست تو کسی است که تو را به صدق دعوت می کند . دوست کسی است که عیبھایت را در تنھائی به تو ھدیه می کند . دشمن تو کسی است که تو را می ستاید . غایت خیانت پیمان شکنی با دوستی صدیق است . دوستی صدیق بزرگترین نعمت خدا در دنیاست . براستی که دوست حقیقی تو ھرگز چاپلوسی نمی کند . ھر که پند نپذیرد دوستی نپذیرد . ھیچکس چون دوستی صدیق نمی تواند اراده ات را قدرت بخشد . دوست تو کسی نیست که به تو مال می بخشد . دوست تو کسی است که دوستان تو را دوست می دارد و دشمنانت را دشمن می دارد . بزرگترین ضررھا از دست دادن دوستی صدیق است . دوست تو کسی است که در دین تو را یاری دھد . آنکه برای نیازی با تو دوستی کند چون نیازش بر آورده شد خصم گردد . انسان نیکوکار صاحب یاری صدیق است . ناتوان ترین مردم کسی است که از یافتن دوستی صادق ناتوان است . دوست تو کسی است که خدا را بیشتر دوست می دارد . بھترین دوست تو کسی است که اگر از دستش بدھی دیگر زندگی نخواھی . دوست کسی است که دوستان خدا در او ریشه دارند . از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص 21 درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 49 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

ابلیس و عشق ابلیس حائل است بین آدم و جمال حوا . و در این رابطه وسوسه ای می دمد در جان آدم از جمال حوا که عشق جنسی نامیده می شود. ابلیس سوار بر این عشق است که از جمال حوا بردل آدم رخنه میکند تا عقل و ایمان آدم را بازیچه ھوس و مکر حوا کند و عاقبت این عشق را تبدیل به کینه و نفرت سازد و با این عداوت ھر دو را از بھشت عشق غریزی خارج نماید. و با اینحال این عشق و شکست در آن موجب بیداری آدم و نبوت او می شود و این مقام معنوی به قیمت از دست دادن بھشت بدست می آید. حوا، جمال دل آدم است و لذا عشق آدم به حوا کمال خودپرستی آدم است و اینست منشأ کفر ابلیس در آدم. عشق جنسی بدنه شجره ممنوعه است و میوه ھایش فرزندان ھستند. و اما مکر بعدی ابلیس ھمانا عشق به فرزندان (نژاد) است که موجب فتنه و عداوت بین آدم و حوا می گردد زیرا فرزند محصول وصال در عشق جنسی است. و اینست که برای پاک شدن از وسوسه ابلیس، آدم بایستی عشق حوا و فرزندانش را از دل بیرون کند و حضرت ابراھیم نخستین کسی بود که این کار را به تمام وکمال انجام داد با واقعه تبعید ھاجر به سرزمین برھوت حجاز و سپس ذبح اسماعیل. و لذا بانی ایمان و پدر اسلام شد و به کمال نبوت یعنی امامت رسید. امامت به معنای تبدیل دل آدم به خانه خداست . یعنی خدا مقیم در دل آدم می شود و دیگر به دل آدم امکان عشق به حوا را نمی دھد زیرا دلش را مالک شده و دلبر یگانه اوست. و برای سائر انس درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 48 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

عقل چیست؟ * از دیوانه ای پرسیدم عقل چیست . گفت: نمی توانم بگویم زیرا آنرا فھم نمی کنی . * از فقیھی پرسیدم عقل چیست . گفت : مھار نفس اماره! * از عارفی پرسیدم عقل چیست . گفت : زنجیری است که بر جنون خویشتن زنند . * از حکیمی پرسیدم عقل چیست . گفت : اراده خدا در بشر! * از عاشقی پرسیدم عقل چیست . گفت : عاشق شدن ! * از عمله ای پرسیدم عقل چیست. گفت : کار کردن و کار کردن و کار کردن! * از قبری پرسیدم عقل چیست . گفت : در مقابل روی توست. * از خداوند پرسیدم عقل چیست . گفت : منم!زیرا کل کائنات در مھار من است. * از خود پرسیدم عقل چیست . گفت : چیزی که بواسطه آن ھر چیزی ھمان است که ھست الا انسان که بی عقل است اکثراً . --------------------------------------------------- چند حکایت عرفانی * مردی به زنش اظھار عشق کرد . زن گفت : اگر راست می گوئی ثابت کن. مرد گفت: چگونه؟ زن گفت مرید من شو! مرد گفت حالا که خوب فکر می کنم عاشق تو نیستم چون نمی توانم مرید حرفھای تو باشم . زن گفت : پس من مرید حرفھای تو می شوم . مرد گفت : حالا که خوب فکر می کنم واقعاً عاشق تو ھستم. -------------------- * عزرائیل به بالای سر بیماری رفت و گفت:« یک دقیقه دیگر وقت داری و سپس جانت را می گیرم » بیمار گفت:« لطفاًَ صبر کن تا جواب آزمایش بدست من برسد تا لااقل بدانم به چه بیماری مرده ام ». عزرائیل گفت: به مرضی بنام مرگ مبتلا شده ای که درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 45 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

ترس عرفانی و ترس شیطانی ترس یکی از غرایز حیوانی بشر است که در عرصه دین و معرفت و حرکت روحانی بزرگترین مانع محسوب می شود تا آنجا که بقول علی(ع) بزرگترین گناھان است چرا که رشد معنوی بشر مستلزم حرکت در وادی ناشناخته ھاست و به لحاظی سلوک در وادی فنا و ظلمات است و لذا نیازمند شھامتی عظیم و جھادی بر علیه غریزه ترس می باشد. و به لحاظی این جھاد اساس ھر حرکتی معنوی و عرفانی است که از آغاز تا به پایان راه باید وجود داشته باشد. و این ھمان معنای توکل به پروردگار بعنوان صاحب و مقصد راه است. پس فقدان شھامت بمعنای فقدان ایمان و توکل بخداست ھمانطور که در قر آن کریم ھم میخوانیم که یکی از بزرگترین روش نفوذ شیطان در انسان ھمان القای ترس از آینده و ترس از فقر و مرگ و نیستی می باشد. آدمی حتی برای رشد مادی خود در جھان نیازمند شھامت است و ھمه صاحبان قدرتھای دنیوی انسانھائی بغایت شجاع و جسور در عرصه عمل اقتصادی –سیاسی بوده اند. لذا انسانھای بز دل نه در دنیا بھره ای دارند و نه از آخرت. ترس از ھر نوعش موجب عقب مانده گی و رکود و سقوط برده گی است الا ترس از خدا. و بلکه ترس از خدا اساس شجاعت در عمل و انتخاب است. آنانکه کمتر از خدا می ترسند دائماً از مردمان و صاحبان قدرت می ترسند و در واقع از شیطان می ترسند. فقط با توکل بخدا می توان بر ترس شیطانی فائق آمد. ھمه انسانھای بزدل بتدریج جبرگرا و سرنوشت پرست می شوند و درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 43 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

خوشبختی یعنی چه ؟ ھمه ما می دانیم که خوشبختی مطلقاً ربطی به شرایط و امکانات بیرونی زندگی ما ندارد و این امر را کل بشریّت به تجربه درک کرده است . چه بسا امکانات بیرونی مد نظرمان که می پنداریم باعث خوشبختی ما می شود فراھم می آید ولی اندکی احساس خوشبختی بما نمیدھد و بلکه با حیرت می بینیم که ھمان احساس خوشبختی سابق را ھم از دست داده ایم . چرا؟ یعنی در جریان تلاش برای فراھم کردن اسباب خوشبختی خود، بدبخت شده ایم . این یک قاعده بشری در سراسر جھان است . خوشبختی یک احساس است و لذا مطلقاً به زبان منطقی و فنی و مادی قابل توصیف و نمایش نیست . خوشبختی احساس رضایت چیزی در اعماق ماست که نمی دانیم آن چیز چیست یا کیست . بھرحال آن کس خود خود ما ھستیم که معلوم می شود که راضی نیست . از کی ؟ از خود ما . در اینجا خود خود ما از خود ما راضی نیست و ما را سرزنش و لعن و نفی می کند . این ھمان وجدان یا خدای ماست . پس بایستی او را در خود بشناسیم که کیست و چه می خواھد تا راضی اش کنیم از خودمان . و میدانیم که به ھیچ وجه ھم نمی توانیم او را فریب دھیم بلکه فقط در جنگ با او وجودمان تبدیل به جھنّم میشود و این ھمان بدبختی است . خوشبختی یعنی از خود راضی بودن . ولی اکثر ما راه و روش این راضی کردن خودمان را در اعماق دلمان نمی دانیم . ولی کسانی بنام پیامبران خدا آمده اند تا این راه و روش را بما آموزش دھند و آن دین خداست ک درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 35 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

آنکه ایمان ندارد... آرامش ندارد . ادب ندارد . عزّت نفس ندارد . اتکاء به نفس ندارد . وفا ندارد . جدیّت ندارد . محبّت ندارد . دوست ندارد . اعتماد ندارد . عقل ندارد . نظافت ندارد . باوری ندارد . ھوش ندارد . سیری ندارد . اختیار ندارد . حیاء ندارد . صداقت ندارد . زیرا ھمه صفات نیک آدمی حاصل بی نیازی اوست و ایمان عرصه بی نیازی است . ----------------------- حکمت جاوید ( فلسفه شکست) ھر شکستی فقط یک معنا دارد و آن امر به خروج از وضعیت موجود است . آدمی غریزتاً دوستدار دشمن خویش است و اینست راز شکست در عشق . شکست ، ایده ای است که با آن می جنگیم تا رخ ندھد ولی رخ می دھد . کسی که ھمواره برای شکست خوردن آماده است شکست نمی خورد . شکست یعنی شکست خوردن درنبرد با قوانین طبیعت . شکست ابدی آنست که درک و تصدیق نشود . شکستی جز شکست اراده انسان در مقابل اراده خدا نیست . کسی که به استقبال شکست خود می رود و در آن مشارکت می کند و از آن سبقت میجوید شکست را شکست می دھد . شکست انسان در جھان راز تنھا شدن اوست . آدمی از شکست نمی ھراسد بلکه از تنھا شدن می ھراسد . کسی که تنھائی را بپذیرد ھرگز شکست نمی خورد . شکستی جز شکست « من » نیست . آنکه در بیرون پیروز می شود در درون شکست می خورد . ----------------- حکمت جاوید ( دجالیها ) ھر حقیقتی دجّالی دارد و : دجّال عرفان ، لاابالیگری است . دجّال علم ، دانشگاه است . دجّال درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 39 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40

تفسیر هرمنوتیکی دلار Dollar متشکل از Doll+ar می باشد. Doll در زبان انگلیسی به معنای عروسک و دخترک زیبای احمق و بدکاره است یک عروسک فاحشه و ابله . پسوند ar ھم این اسم را تبدیل به صفت میکند پس دلار به لحاظ لغت به معنای عروسک شونده و فاحشه ای دلربا شونده است . برای درک بھتر این مفھوم به فرھنگ اکسفورد رجوع کنید. امروزه کل جھان اقتصاد به تبع آن کل سیاست و فرھنگ جھانی در یک کلمه ، جھان اقتدار دلار است و این یعنی جھان سلطه فاحشه ای عروسکی می باشد . درآمریکا دلار را « مسیح سبز »می نامند بمعنای قداست دلار است و اینکه بقول علی(ع) ، پول امام و پیشوا و رب کافران است . ولی دلار یک پول معمولی نیست و حاکمیت آن بر افراد و جوامع بشری از انسانھا و جوامع یک عروسک ملوس و دلقک و احمق و روسپی صفت پدید می آورد. دلار به لحاظ لغت یعنی عروسکباز یا عروسکشده است و این تجسم کل مدرنیزم به معنای جھان اصالت « مد » و بت است که جھان پرستش صورتھای بیروح و ملوس و ابله و روسپی صفت است . درست به ھمین دلیل جھان پرستش صورتھای بیروح و ملوس و ابله و روسپی صفت است. درست به ھمین دلیل جھان دلار جھان سلطه روسپی گری نیز می باشد و حذف این روسپی گری مترادف با نابودی این جھان است . ھمانطور که مثلاً تبلیغات بعنوان رکن اساسی تجارت بدون وجود زنان روسپی یعنی زنان دلار شده ، ممکن نیست . واین فقط زنان نیستند که دلار شده اند بلکه مردان ن درباره گناه از سخنان امام علی (ع)...
ما را در سایت درباره گناه از سخنان امام علی (ع) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abihamta96e بازدید : 59 تاريخ : شنبه 16 دی 1396 ساعت: 18:40